Subject: FW: terviseministri määruse „Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides“ eelnõu.
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:39:20 +0200

From: Kaisa Alto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:11 PM
To: Eleri Lapp - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merlin Sepp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Monika
Maamägi-Türk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Kaisa Tähe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: terviseministri määruse „Õdede põhiõppe praktika juhendamise
tasustamine praktikabaasides“ eelnõu.

Tere, Eleri!

Riigi Tugiteenuste Keskus on läbi vaadanud terviseministri määruse „Õdede
põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides“ eelnõu. Meie
ettepanekud on lisatud juurde.

Määruse eelnõu:

 § 1 lg 1 p 2 õdede põhiõpet korraldava tervishoiukõrgkooli
praktikakoordinaatori tasustamist

Ettepanek lisaksin juurde palgakulu tasustamist  (Lisa 2 on märgitud
palgakulu aruanne)

§ 7 lg 7  Aastase eelarve jääk, mis ületab samal aastal varem avatud
taotlusvoorus esitatud ja rahuldatud taotluste kogusumma, loetakse sama
aasta teise taotlusvooru eelarveks.

Ettepanek: Palun vaadake lause algus üle, praegusel kujul on see ebaselge.
Mida tähendab aastane eelarve jääk? Jääk tekib siis, kui tervest
eelarvest on osa jäänud kasutamata.

§ 7 lg 9 järele teeme ettepaneku lisada uus lõige Kui lg 4 p1 taotlusvooru
raames eelarveliste vahendite ammendumise korral lg 4 p 2 vooru ei avata,
välja arvatud lg 9 täiendava eelarve lisandumisel.    Kui esimese vooruga
kaetakse ära kogu eelarve, siis on olemas alus, järgmist vooru mitte
avada.

 Seletuskiri:

Lk 3  teine lõik Kogu aastase eelarve jääk on kasutatav esimeses
taotlusvoorus... Palun vaadake lause algus üle ja täiendage.  Kogu aastane
eelarvejääk võib olla eksitav.

Sama lõigu lõppu soovitame lisada Kui eelarvelised vahendid lõppevad
esimese taotlusvooruga ja täiendavaid eelarvelisi vahendeid ette ei nähta,
siis teist samasse aastasse jäävat taotlusvooru ei toetuse andja ei ava.

 Lisa 2 Praktikakoordinaatori palgakulu aruanne veerg 9 sh tasumata
abikõlblik summa.

Palun selgitada, mis kulusid tuleb nimetatud veergu lisada. Toetuse saaja
maksab välja vaid need kulud, mis on enne taotluse esitamist tasutud,
seetõttu on ebaselge, miks on vajadus tabelisse lisada tasumata kulud.

Ametlikku vastuskirja ei edastata.

Heade soovidega

Kaisa Alto
Teenuse arendamise ekspert
Toetuste arendamise osakond

Telefon: +372 663 1812
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.